هنوز زنده ام…

by

اول از همه سلام
از آخرین نوشته ام نزدیک به 45 روز میگذره و تو این مدت خیلی اتفاقا افتاده.
تو این مدت به این نتیجه رسیدم که تنها چیزی که برام مونده همین نوشتنه ،خدایا شکرت که هنوز میشه نوشت و برای نوشتن چیز زیادی لازم نیست.حالا یکی روی کاغذ می نویسه و یکی تایپ میکنه. وقتی می نویسم احساس سبکی می کنم. تو این مدت هر روز به امید نوشتن اومدم و شروع کردم ، اما هنوز شروع نکرده پشیمون می شدم و بی خیال میشدم. چه روزایی که با چه شوق و اشتیاقی شروع کردم اما افسوس از یک دقیقه بعد ، خدایا این چه حسه غریبیه افتاده به جونمون. بعضی روزا حس و حال دیدن خودم رو هم تو آینه ندارم و حتی در حد یک اصلاح ساده صورت…… دیگه تا آخرش رو بخونید. شدم رابینسون کروزوئه . البته رابینسون کروزو تو یک جزیره تک و تنها وسط اقیانوس گیر افتاده بود اما من توی یک شهر درن دشت خودم رو گم کردم.
حس خفقان و کرختی و یکنواختی روزگار عذابم میده. دیگه خسته شدم. زندگی یکنواخت بدون هیچ تغییری پس از مدتی کسالت آور میشه. صبح میزنی بیرون. پس از هفت هشت ساعت مثلاً کار بر میگردی خونه . سه چهار ساعت وقت بعد از ظهرت رو هم بدون هیچ انگیزه و تغییری تلف میکنی میره پی کارش دوباره ساعت 12 شب شد . بگیر بخواب که فردا با چشمای خواب آلود تو خیابون و تو تاکسی حسرت یک دقیقه خواب دیشب رو نکشی.. این شده زندگی روز مره و فردا از نو همین مسیر طی میشه.
نمی دونم اشکال کار کجاست ؟ !. هدفم رو گم کردم. سر گردان و حیران در این دنیا دست و پا می زنم.
تو این مدت دیگه نه ایمیل چک میکردم نه جواب میدادم. خودم بودم و خودم . نه وبلاگ نویسی نه وردپرس بازی به حدی که پسوردهام رو نیز فراموش کردم. ایمیلم شده بود قبرستان اسپم و ایمیل تبلیغاتی . اگر کسی ایمیل زده و یا کامنتی نوشته و جواب نگرفته به بزرگی خودش ببخشه. با همه این حرفا هنوز زنده ام و زندگی ما رو با خودش به جلو میبره فقط می ترسم تو بازی زندگی Game Over بشم و نروم مرحله بعد.
( ای کاش زندگی کرک داشت ) اون موقع بازی زندگی راحتر بود. .این جمله رو از من به یادگار داشته باشید.
خدایا عاقبت این جوون ایرونی رو به خیر کن. آمین …..

9 پاسخ to “هنوز زنده ام…”

  1. پارکانت Says:

    واقعاٌ ای کاش زندگی کرک داشت ……

    موفق و پیروز باشید

  2. مهدی Says:

    از این که برگشتی خوشحالم …

  3. اهري Says:

    من يك اسپاسم . دليتم كنيد

  4. بهروز Says:

    سلام . شما هم شدی عینهو من ( شایدم من مثل شما شده بودم ). بهر حال خوشحال شدم دیدم دوباره آپ کردی . موفق باشید

  5. reza Says:

    خدا رو شکر که زنده ای:)

  6. الوان Says:

    زیاد سخت نگیر، ما که اینجوری عادت کردیم. زندگی همینه، از مجردی که در بیای اوضاع یه خورده بهتر می شه🙂

  7. reza Says:

    بابا تو که بازم می گی جوون ایرونی . تو با این سن و سالت هنوز خودتو جووووون می دوونیییییییییییییییییییی:) ماشالله:))
    بیشتر شبیه بن لادن شدی یه جوراییم به حاج محمود (رییس جمهور محترم)قیافت شبیه شده:))
    بابا …جواد …بی خیال…این حرفا یعنی چی؟
    بشین زندگیتو بکن . بچه خوبی باش. هدف باید ایجاد بشه .
    من که می دونم چرا دپرسی؟ گوشیت رو که عوض کردی دپرس شدی:) به اون گوشی خیلی وابسته بودی:)
    بمیرم برات. بچم داره از دست می ره . باید یه فکری به حالت کرد. باید به مامانت بگم آستینا رو بزن بالا.
    گیم اوور کدوم تو حتی برنده ی بازی هستی اگه خودت بخوای.
    هوووووووووووووووممممممممممممممممممممممم.
    فعلا»

  8. وب نویس Says:

    ّرای سلامتی این شادوماد اجماعاً همه یه صلوات محمدی پسند بده بیاد ….

    که میخوای زن بگیری آره؟ آره ؟ میگم آره صدات نمیاد بلندتر بگو ….

    آخه بچه نه بیای این خر بازی رو مثه من در بیاری که خیر سرمون یه گوشی گرفتیم برای کار و بارمون که 24 ساعته داریم پای تلفن قربونت برم و عزیزمی و این چیزا رو بلغور میکنیم …. سر ماه هم که قبض میاد کی به کیه … وب نویس دودره میشه … ولمون کن کا حالت خوشه …

    زن رو باید وقتی بگیری که تمام خوشی های دوران جوونی رو امتحان کرده باشی …

    راستی قضیه اون گوشی عوض کردن و دپرس شدن چیه ؟ آخی وب نویس برات بمیره که اینقدر به این تنقلات دلبستگی داری …

    اگه زن میخوای به خودم بگو تا یه حالی به احوالاتت بدم .. حاجی یه لباس انداختیم تن وب سایتمون ببین بهش میاد ؟
    مطلبهای جدید وبم رو زیاد نور توی نخش چون دیوونه میشی .. مثل خودم … وضعیت روحی افتضاحه …

    انگار خیلی نوشتم یا با نیو پست اشتباه گرفتمش آره ؟ خره(خودم)اینجا کامنت دونی هست نه دفترچه خاطرات !

    قربونت وب نویس تنها (البته فعلاً)

  9. asdc Says:

    buy tadalafil online
    buy ambien online
    buy propecia online
    buy meridia online
    buy ativan online
    buy carisoprodol online
    buy fioricet online
    buy ultram online
    buy valium online

پاسخی بگذارید

