دیکشنری انگلیسی به فارسی برای موبایل

بدست

و دیکشنری انگلیسی به انگلیسی برای مویایل با فرمت جاوا
مدتها دنبال پیدا کردن یک دیکشنری مناسب بودم تا در مواقعی ضروری (که عینهو یک کشتی به گل نشسته) حیرون معنی اون کلمه نباشم. خوب بالاخره جوینده یابنده است. حالا 2 تا دیکشنری خوب پیدا کردم که مطمئنم شما هم در صورت نصب راضی خواهید بود. هر دو دیکشنری با زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده و قابلیت نصب روی انواع گوشیهای موبایل که جاوا رو ساپورت می کنند دارد. خصوصاً سونی اریکسون که سیمبین نداره و اکثر برنامه های اون فقط با جاوا نوشته میشه.

1 – دیکشنری انگلیسی به فارسی
این دیکشنری از سرعت و کارایی خوبی برخورداره و همچنین از قسمت option این برنامه می تونید طوری آن را تنظیم کنید که قابلیت ترجمه انگلیسی به انگلیسی هم داشته باشد و در ضمن اندازه فونت کلمه ها نیز قابل تنظیم است.

فرمت برنامه : جاوا
حجم برنامه : 2 مگابایت ( البته دقیقش 2.21 هست)
لینک دانلود ( جهت دانلود روی فایل راست کلیک کنید و Save Target as رو بزنید. در ضمن لينک دانلود مستقيم است، قابليت Resume دارد، Download Manager هارو پشتيبانی ميکند )
قابلیت نصب : تست شده روی گوشیهای نوکیا N70 , 3230,6681 و در سونی اریکسون من روی K750i بدون هیچ مشکلی نصب کردم و داره استفاده میکنم.
این برنامه رو اتفاقی در فروم Nsd.ir دیدم و همین جا از طرف خودم و همه دوستان از این سایت و اون دوستی که این برنامه رو در اون فروم معرفی کرده و همچنین آقای افضل که این برنامه رو نوشته تشکر می کنم.

2- دیکشنری انگلیسی به انگلیسی
اینو دیگه اکثر میشناسید و شاید در خیلی از جاهای دیگر دیده باشید. اما این نرم افزار هم تو دسته خودش برنامه فوقالعاده کاملیه. وقتی یک کلمه را برای ترجمه وارد کنید کلماتی هم دسته و هم معنی اون رو نیز نشون میده و در قسمت معانیش مشخص می کنه این کلمه اسم یا فعله یا صفته و از چه کلمه ایی گرفته شده خلاصه خیلی کامله و در حدود 1.4 میلیون کلمه در خودش جای داده . پس از نصب فقط باید رجیستر بشه.

فرمت برنامه : جاوا
حجم برنامه : 6.72 مگابایت
سایت برنامه
قابل نصب بر روی : گوشیهای نوکیا ، سونی اریکسون و…
لینک دانلود
در هنگام رجیستر کردن برنامه استفاده از حروف بزرگ و کوچک را رعایت کنید.

User Id :hackme112@yahoo.co.uk
Code :RNC-NHQ-D67-3ZX

پس از نصب برنامه در مسیر دلخواه خودتان ، برای رجیستر کردن برنامه از منوی آن Register & info را انتخاب کنید و حالا در این منو گزینه Enter Code را انتخاب کنید و عیناً همین یوزرنیم و پسورد رو که در بالا قید شده را وارد کنید و سپس ok کنید. حالا به شما عبارت successfully Registered نشان داده خواهد شد. حالا با خیال راحت استفاده کنید و حالش رو ببرید . خلاصه ما که هر کاری از دستمون بر میومد انجام دادیم.
شب خوش.

پی نوشت:
با توجه به اینکه بعضی از دوستان پس از دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی از اینکه برنامه کار نمی کنه گلایه داشتند ، احتمال رو به این میدم که سایت سازنده این برنامه ، این فایل را به روز رسانی کرده بطوریکه دیگر با این یوزرنیم و پسورد قابل استفاده نیست .
اما نگران نباشید چون فایلی رو که خودم داشتم به همراه شماره سریالش آپلود کردم و از لینک بالا قابل دریافت می باشد.
برای نصب دیکشنری انگلیسی به انگلیسی ابتدا فایل دانلود شده را با برنامه وین زیپ باز کرده و سپس فایل اصلی برنامه را که به این نام AED_S60.jar می باشد به موبایل خودتان انتقال دهید و بقیه مراحل نصب رو از گوشی موبایل کامل کنید.
برای باز کردن فایل دیکشنری انگلیسی به فارسی از برنامه winZip استفاده کنید.
فقط جون هر کی دوست دارین برای نصب هر2 دیکشنری ابتدا فایل دانلود شده را آنزیپ کنید بعد فایل داخل انرا به گوشی منتقل کنید. چون بعضی از دوستان فایل زیپ شده رو به گوشی منتقل می کردند و توقع داشتند که برنامه نصب بشه.

برچسب‌ها: , ,

74 پاسخ to “دیکشنری انگلیسی به فارسی برای موبایل”

  1. وب نویس Says:

    سلام سید جان

    میگم سید داشتیم ؟ زن ذلیلی چیه برادر ؟

    ما فعلاً حرفهامون رو زدیم … مرد سالاری هست و خواهد بود …

    بابت اون کمکت هم مرسی … نمیدونم چطوری جبران کنم برادر … مشکل ما رو راه انداختی …

    خیلی خوشحالم که برگشتی ….

  2. اهري Says:

    ممنون از اينكه تا بحال هوامونو داشتي . لينكتان معوض شد

  3. رهاتر از پرنده _ شایا تجلی Says:

    همیشه سلام…
    وبمسترم هنوز وقت نکرده تموم کتابا رو تو سایت قرار بده من سیزده کتاب در ایران دارم
    از توجه ت بسیار ممنونم موفق و تندرست باشی….

  4. Blog News Says:

    به این مطلب شما در بلاگ نیوز لینک داده شد.

  5. emad.h Says:

    سلام
    دمت گرم

  6. emad.h Says:

    سلام
    ممنون که به مطالبم لینک دادی.
    گفتی نظرت در مورد تبادل لینک مثبته
    خوب من لینک شما رو در بلاگرولم درج کردم
    منتظر پاسخ هستم

  7. sadegh.sm Says:

    سلام……
    وبلاگ جالبي داري….
    با تبادل لينك موافقي؟؟؟؟؟؟؟

  8. رضا Says:

    واو/////
    سلام جواد جان..
    اینقدر از این گوشیت تعریف کردی که رفتم یکی مثل همون خریدم:)

    خوشحالم که دوباره مثل سابق می نویسی:))

  9. رضا Says:

    رفیق ناباب جواد جون:))

    آدم یه دوست مثل تو داشته باشه به همین راه ها کشیده می شه:))

    شوخی کردما:)
    خیلی مخلصیم:))

  10. sadegh.sm Says:

    آقا ياورت استادشد…..

  11. ذهید Says:

    خیلی
    ممنون ازتون می خواستم کمی اطلاعات در مورد بلوتوث یااینفرارد بگیرم اگر ممکنه

  12. mehrdad Says:

    ُسلام و خسته نباشید
    من دیکشنری رو دانلودکرده و نصب کردم ولی کد رجیستری رو قبول نمیکنه و میزنه not found لطفا راهنمایی کنید – ممنون

  13. علیرضا Says:

    salam.man ham k750i daram.ama vagti in barname ra dar gesmate othere gushi copy past mikonam va ruiash miravam minevesad ersal va az nasb kardan khabari nist.lotfan be emeilam tarigeie nasbe dorost ra benevisid…..batashakor alireza

  14. reza Says:

    ممنونتم. فقط اینکه میخواستم بدونم روی w800 مشکلی ایجاد نمیکنه؟ با تشکر

  15. رسول - B Says:

    ولی خوداییییش k750 اخره گوشیه

  16. اصغر کریمزاده Says:

    رفقا ما همین جا اعلام میکنیم گوشی های اریکسون از بقیه گوشی ها سر ترن و خوش تیپ تر

  17. Sara Says:

    salam
    man kheili vaght bood ke 2nbale yek dictionaryie khub boodam,ke belakhare tuie site shoma peydash kardam.mobile man w810i e.man dictionarie advance Eng-eng ro ruie mobilam nasb kardam
    va cod ro ham vared kardam.
    vali barname ke kamelan dorost nasb shode bood bayad ba’de inke ruie icone «search start»click kardam search mikard,vali nemikone,yani masalan type mikonam «book»,vali hich asari az ma’nie kalame nist.momkene mano rahnamiee koni?????bazam mer30! .

  18. behnam Says:

    salam haletoon khoobe
    mer C az dictionary ha
    rastesh man OXFORD mikham
    age lotf konid linkesho bezarid mamnoon misham
    albte Full
    demo sho nemikham
    mer C

  19. poria Says:

    salam agha mer30 hal kardam eyval dari ajab dicshenery hast vali ye moshkeli hast man oxford mikham age mishe bezarid mer30

  20. Sassan Says:

    farsi na na na «Persian» dorosteh , irani ham kheyli badeh chon iran va iraq shabihe ham hastan va nabayad halate sefati ro ham manande ham benevisim , yani bayad benevisim Iranian.

  21. شکراللهی Says:

    سلام.
    بسیار ممنون‌ام ب خاطر معرفی دیکشنری انگلیسی به فارسی برای موبایل k۷۵۰i
    من آن را دانلود کردم، ولی هنگام انتقال آن روی گوشی گیج شدم. تنها جایی که به نظرم رسید درست است، فولدر other بود. اما این فایل در گوشی من فقط قابل فرستادن است و نصب و اجرا نمی‌شود.
    چون به این دیکشنری نیاز زیادی دارم، خواهش می‌کنم اگر فرصتش را داری، برایم بنویس که چطور باید آن را نصب کنم.
    بسیار ممنون‌ام.
    شکراللهی (خوابگرد)

  22. علی Says:

    سلام-من موبایلمw800سونی اریکسونه-آقا دمت گرم با این دیکشنریت-فقط رجیستر نمیشه-هرچی سوراخ سمبه تو اینترنت رو هم بلد بودم گشتم-نشد که نشد-اگه داری-یه رجیستر کد دیگه هم برام بفرست-شمارمم میذارم-ممنون : 09123144851

  23. sara Says:

    chera kasi inja javab nemide???????
    ba poste 23 movafegham,un dictionaryie EN-Fa faghat ghabeliate eferestadan dare

  24. فرشید Says:

    آقا ببخشید این موبایل 3230 من فونت فارسیش مشکل داره . یعنی حروف «ی» و «ک» رو مربع نشون میده. لطفا بگین چکارش کنم.

  25. بابیران Says:

    سلام و مرسی :
    من مشغول دانلود کردن هر دو دیکشنری هستم(واقعا میخواستم).ممنون میشم اگه برنامه های به درد بخور دیگه بخصوصconvertorهم معرفی کنی.چاکریم

  26. mohammad jafari Says:

    salam dooste khoobam..agha man in dictionary ro ke gereftam too kojaye gooshim bayad berizam(k750i) khaheshan bi javab nazar chon man be tarze shadidi(hatta shadid tar) behesh ehtiaj daram..az kare ghashangetam mamnoon……

  27. rangin tech Says:

    ایول
    خیلی نیاز داشتم
    اگه میشه برنامه pdf reader full راهم بزار

  28. حسن Says:

    سلام خسته نباشی هر دودیکشنری خیلی خوب هستند واقعا دست شما درد نکنه اگه زحمتی براتون نیست میشه برنامه های که با جاوا نوشته می شوند را بیشتر معرفی کنید ممنون

  29. حامد Says:

    سلام دستت درد نکنه لطفا بگین ایا میشه این دیکشپری استفاده بشپه برای k700ii

  30. mohamad Says:

    man ye dictinery english be farci mikham baraye mobayl
    age soragh darin mamnoon misham

  31. milad Says:

    با سلام
    لطفا نحوه نصب برنامه ها و خصوصا ديكشنري را به صورت كامل برايم شرح دهيد متشكر مي شوم

  32. mojtaba1366 Says:

    سلام دوست عزیز از دیکشنری که گذاشتی ممنونم به ما سر بزن برنامه های جالبی داریم http://www.satiran.org

  33. رضا Says:

    خیلی ممنونم از کمکتان انشاءالله حق نگهدارتان باشد

  34. saeed_fo Says:

    با تشکر من دیکشنری انگلیسی به فارسی رو نصب کردم . خیلی باحال بود . دوستانی که میخواهند این دیکشنری رو نصب کنند باید اول توی کامپیوتر فایل رو باز کنند و بعد فایل با پسوند .jar رو به گوشی انتقال بدهند.

  35. میلاد Says:

    علی بود انشالله موفق باشی

  36. احمد Says:

    دیکشنری فارسی به انگلیسیتون روی هیچ گوشی نصب نمیشه نه w800 نه w810 نه k750 علت؟ فرمت این دیکشنری با بقیه فرمتهای برنامه های نصب شده روی این سری گوشی ها (jar) فرق میکنه… اگه طریقه نصب خاصی داره لطفا بگو نه تنها برای من بلکه برا خیلی از کاربرهای دیگه…مرسی از لطفت

  37. HAMED Says:

    عالی بود واقعاً استفاده کردیم .

  38. ارش Says:

    ممنون از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی ولی دیکشنری انگلیسی به فارسی کار نمیکنه

  39. یوسف Says:

    کار نمی کنه خسته شدم k750 i

  40. پریسا Says:

    roye mobile manam kar nakard 6270

  41. miladmoradtalab Says:

    bad nist chandta barnameh dige ezafe koni khoobtar mishe mercy

  42. محمد برومند Says:

    کامل تر بشه بهتره با تشکر

  43. محمد 09329070828 Says:

    آیا این برنامه روی ان گیج نصب می شه

  44. داوود Says:

    با سلام و خسته نباشید؛
    از وب سایت قشنگت ممنونم.
    لطفا اگه میشه طریقه نصب دیکشنری رو بهم بگو. من از حالت فشرده بیرونش کردم و کپی کردم توی گوشی خودم ولی جواب نمیده. گوشی من w700 هستش.البته من همه فایلهای توی شاخه رو کپی کردم. اگه میشه لطفا جواب رو برام بفرست.
    بینهایت ممنونم.
    موفق و پیروز باشید.

  45. MILAD Says:

    KHEILY TOOPE

  46. احمد Says:

    دیکشنری برای pa910i میجواهم

  47. مجتبی Says:

    من این دیکشنری را امتحان کردم خیلی باحال بود دمت به قول معروف گرم

  48. e c tor)-( Says:

    dametoon garmmmmmmmmmmmee manam hamatoono mikham

  49. احمد مقصودي Says:

    سلام مي خواهم اديتور تايپ smsفارسي براي 6600 لطفا كمكم كنيد با سپاس فراوان

  50. عرفان Says:

    امروز بطور اتفاقی وارد سایت جالبی شدم که اطلاعات جالبی از قطعات کامپیوتر و قیمت امروز اون در بازار می داد
    http://www.darichehco.com
    شاید به درد تو هم بخوره

  51. علی.ع Says:

    خیلی توپ بود/ از این کارا بکنید

  52. مهدی Says:

    آقا سلام من تازه دارم این برنامه رو دانلود نیکنم فردا نظرمو مینویسم.ممنونم.

  53. rasool Says:

    با سلام
    من هم w810 دارم فارسی به انگلیسی و برعکس کار می کنه ولی انگلیسی به انگلیسی با اشکال کار می کنه ولی تو گوشی قبلی من که k700 بود کار می کرد

  54. vahidkamali Says:

    mer30
    mamnoon
    by

  55. شهرام Says:

    سلام محض اطلاع خواستم بگم برنامه دیکشنری روی گوشیهای 6630 و 7610 و3230 و3250 و 6680 و 6681 تست کردم کار میکنه . البته از جای دیگه دانلودش کردم ولی همین برنامه است

  56. کسری Says:

    سلام
    خسته نباشید. من برنامه دیکشنری رو نصب کردمولی همون طور که علیرضا این مشکل رو گفته بود، اجرا نمیشه و در قسمت other گذینه send وجود داره و نمیشه نصب کرد.
    لطفا به من ای میل زده و کمکم کنید. خیلی برای ضروریه.
    متشکرم.

  57. taher Says:

    سلام عزیز
    این برنمه برای من دنلود کام نمیشه.
    بعد از دانلود هم ارور میده.
    یک پوشه خالی رومیده.
    مثل اینکه مشکلی تو قسمت دنلود نرم افزار پیش اومده.
    یا حق

  58. امیرحسین Says:

    دستتون درد نکنه

  59. hamid Says:

    یک دیکشنری به نام MSDict تو سایت mobisystems.comدیدم خیلی توب بود ولی حیف که نسخه کاملش رو نتونستم گیر بیارم شم هم یهsearch بکنید
    نسخه کامل advanced Heritage

  60. hamid Says:

    دنبال نسخه java هستم شما لطفا search کنید.

  61. شاهین Says:

    دمت گرم
    تو امتحان زبان خیلی به دردم خورد
    کاش می شد تو کنکورهم استفاده کرد

  62. ahidk Says:

    این دیکشنری فارسی برای موبایل کار نمیکنه

  63. پیمان Says:

    سلام دیکشنری اصلاً دانلود نمیشه چی کا ر کنم مرسی

  64. پیمان Says:

    دیکشنری انگلیسی به فارسی رو میگم

  65. nastaran Says:

    bebakhshid in dictionary ro nemitoonam download konam error mide mishe komakam konid

  66. admin Says:

    فایل برنامه دیکشنری روی یک سرور دیگر آپلود کردم و دوباره در دسترس می باشد و می توانید خیلی راحت دانلودش کنید. موفق باشید.

  67. robert20 Says:

    بابت دیکشنری ممنون. اگه طریقه نصب رو برای مراجعین توضیح بدهید بهتر است

  68. Alexacxbg Says:

    Hello, my name is Alex, i’m a newbie here. I really do like your resource and really interested in things you discuss here, also would like to enter your community, hope it is possible:-) Cya around, best regards, Alex!

  69. MEHDI Says:

    لطفاً طریقه نصب دیکشنری انگلیسی به فارسی را برایم ایمیل بفرست. ممنون و سپاس گذارم.

  70. reza Says:

    سلام
    طریقه به روز رسانی دیکشنری چطوریه؟
    دیکشنری تخصصی رو از کجا باید پیدا کرد؟
    در ضمن کارت درسته

  71. Abs_na2004 Says:

    روی 6680 تست کردم کار میکنه متشکرم ولی در قسمت info گزینه register وجود نداره و از رجیستر نخواست و داره کار میکنه.

  72. DJ ALIGATOR Says:

    thanks 2all

  73. DJ ALIGATOR Says:

    I LOVE IRAN

  74. DJ ALIGATOR Says:

    شاید تعجب کنید که چی شد که من به وب شما اومدم ولی باید بگم به صورت تصادفی این اتفاق افتاد و من خیلی خوشحالم که اینقدر مردم به زبان انگلیسی علاقه دارند.من هم برای اینکه به زبان انگلیسی علاقه دارم این دیکشنری شما رو دانلود کردم و استفاده میکنم. با تشکر از همه دوستان.دوست دار شما (علی مواسات)

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

