بارون

by
من و تو و خیابون
سه تایی زیره بارون
انگار همین ترانه رو می خوندیم
شونه به شونه ی هم
زیر بارونِ نم نم
تا خودِ شب تو کوچه ها می موندیم
اسم تو بود رو لب من
قلبا با هم یکی بودند
تنها موندم حالا تو بارون
از تو خوندم توی خیابون
تو بارون
منو تو خیابون
سه تایی زیر بارون
منو ترانه تو
دل و بخونه تو
تو شب بی ستاره
تنها شدم دوباره
چشمهای من چشمهات تو کم میاره
من و ترانه ی تو
دل و بهانه ی تو
بی تو دلم یک دلخوشی نداره
اسم تو بود رو لب من
قلبا با هم یکی بودند
تنها موندم حالا تو بارون
از تو خوندم توی خیابون
تو بارون

اینم یک آهنگ زیبای دیگه.
آهنگ بارون از آلبوم شاکی ، کاری از طوفان کرمی
دانلود این آهنگ
گوش کنید و لذتش رو ببرید.

9 پاسخ to “بارون”

  1. شهــــلا Says:

    شعر دل انگیزی بود.
    ولی آهنگ بارون از آلبوم شاکی ، کاری از طوفان کرمی
    باز نمیشه نازنینم…

  2. رضا Says:

    البته آهنگش دزدیه … انریکو خونده و شعرش ترجمه ی همون کاره … کار قشنگی بود …

  3. hamed Says:

    salam kheili webloge ba ehsasi dari agem ishe linke mano too bloget gharar bede man linke shomaro darj kardam

  4. علی Says:

    سلام…
    وبلاگ جالبی داری…
    مطالبت در مورد موبایل خیلی بدردم خورد…

    من شما رو لینک کردم…
    خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشی

  5. ali.pb Says:

    سلام…

    خوشحال می شم توی نظر خواهی من شرکت کنی…
    http://gisoo.blogfa.com/post-48.aspx

  6. fatemeh Says:

    خیلی خوب بود اگه بازم ادامه داشته باشه

  7. علیرضا Says:

    با سلام
    چطور میتونم بارون طوفان رو دانلود کنم؟؟؟
    روی دانلود میزنم اما مینویسه نمیتونم پیدا کنم
    لطفا» راهنمایی بفرمایین

  8. melica Says:

    من عاشق این اهنگم چرا باز نمیشه‏?‏ لطفا راهنمایی کنید

پاسخی بگذارید

