تم White As Milk

by

ساده مثل شیر
قالب (تم وردپرس) فارسی شده
در این چند روز تعطیلی آخر هفته فرصت مناسبی دست داد تا یک تم وردپرس رو فارسی کنم . یک کار ساده و سبک و هماهنگ با زبان فارسی و پلاگین تاریخ شمسی وردپرس.

اسم تم : White As Milk فارسی شده
طراح اصلی : عظیم عزیز
فارسی سازی : یک ایرانی
دانلود تم White As Milk فارسی
دانلود نسخه اصلی (انگلیسی و ترجمه نشده ) – پیش نمایش

طریقه نصب:
پس از دریافت و بازکردن فایل (unzip) آن را در فولدر wp-content\themes در محلی که وردپرس نصب شده آپلود کنید، سپس به کنترل پنل وردپرس وارد شوید و از منوی پرزنتیشن (نمایش presentation = ) این تم را فعال کنید.در صورتیکه موردی از قلم افتاده بود آنرا ویرایش کنید و به من نیز اطلاع دهید تا اصلاح کنم.در ضمن می توانید تم را به دلخواه خودتان اصلاح کنید.

کپی‌رایت:
کار فارسی‌سازی کمک کوچکی است به جامعه‌ی وردپرس فارسی، بنابراین هر کسی خواست میتواند در سایت دیگری آپلود کند،تغییر بدهد،عوض بکند و به رایگان در اختیار کاربران قرار بدهد. فقط فروش این قالب ممنوع است. استفاده‌ش هم که در هر سایتی مجاز است (GPL). کلیه حقوق فارسی سازی این قالب مربوط به سایت یک ایرانی می باشد.

برچسب‌ها: , , , , ,

12 پاسخ to “تم White As Milk”

  1. پارکانت Says:

    زتده باد خودت . خسته نباشید .

  2. هر دو عاشق Says:

    خیلی مفید بود

  3. رضا Says:

    بابا چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بعد اینکه وبلاگم هک شد تو هم ناپدید شدی آقا جواددددددددددددددددددددددددددد…
    خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ياسر Says:

    سلام
    من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و خيلي از مطالبتون خوشم اومده مثل افزايش سرعت فاير فاكس و ديكشنري براي موبايل اميدوارم موفق باشيد . يه سوالم داشتم كه اگه جوابشو برام تو وبلاگم كامنت بزاريد يا تو وبلاگ خودتون بنويسيد ممنون مي شم من تازه مرور گر خودم رو فايرفاكس كردم ولي يه مشكلي كه باهاش دارم اينه كه وقتي به قسمت فرستادن پست جديد براي وبلاگم مي رم ( بلاگفا ) ابزارها رو نشون نمي ده مثل ابزار گذاشتن عكس عوض كردن فونت لينك كردن و … مي خواستم بدونم مشكل از كجاست . ممنون ميشم اگه جواب بديد .

  5. پیکسلز، نمایشگاه 3 میلیون دقیقه ای Says:

    دوست عزیز،
    از شما دعوت می کنیم از نمایشگاه 3 میلیون دقیقه ای بازدید نموده و در صورت تمایل، در ازای استفاده از کدی که به شما ارائه می گردد، از یک بلاک رایگان در این سایت جهت تبلیغ سایت خود استفاده نمایید.
    لازم به ذکر است که نمایشگاه 3 میلیون دقیقه ای در حال حاضر یکی از معتبرترین سایتهای پیکسلی ایران، همچنین اولین و تنها سایت پیکسلی دنیاست که از روش بارگذاری دلخواه تصاویر (IIL) جهت نمایش اطلاعات کاربران سایت استفاده می کند.
    با مراجعه به سایت، شما می توانید اطلاعات کامل در این خصوص را در قسمت «بلاک رایگان» مشاهده بفرمایید.

    با تقدیم احترام
    پیکسلز، نمایشگاه 3 میلیون دقیقه ای

  6. رضا Says:

    کجایی بابا…وقت کردی بیا اینورا:)

  7. saleh Says:

    سلام
    بدین وسیله از شما دعوت میسود که در یلدا بازی شرکت کنید
    با تشکر
    دنیای کامپیوتر

  8. دانیال Says:

    سلام دوست من ، راستش من از این تمی که گذاشتی استفاده نکردم با کارمم نمیاد، ولی وقتی داشتم وبتو می خوندم به یه جمله بر خوردم که مدتها بود نه تنها به چشمم نخورده بود ، که اصلا فکر نمی کردم دیگه همچین چیزی تو سایتهای ایرانی ببینم.
    جمله شما این بود ( هر کسی خواست میتواند در سایت دیگری آپلود کند،تغییر بدهد،عوض بکند و به رایگان در اختیار کاربران قرار بدهد)
    من که همیشه به دیدن جملاتی بر عکس این عادت کرده بودم ( پیگرد قانونی دارد،حق کپی ندارین و … ) با دیدن متن شما، امیدوارم شدم که هنوز معرفت از بین نرفته و بالاخره یک جا رو پیدا کردم که بالارفتن آمار وب و بردن نام منبع مهم نیست.
    برای همین گفتم بیام و تو نظرات بنویسم .
    بیام و بنویسم که به شما دوست خوبم ، بعنوان یک ایرانی افتخار می کنم.
    امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشید.
    مولا علی یار و نگهدارت.
    یا حق.

  9. iraNew Says:

    سلام. جالب و زيبا بود در عين سادگي.

  10. reza Says:

    کجایی برادر؟؟؟ عیدت مبارک…

  11. پاركانت Says:

    ديگه دارم نگران ميشم دوست عزيز نيستي مدت زيادي ؟

  12. Yasser Kamalinezhad Says:

    درود به یک‌ایرانی عزیز
    بسیار ممنون از ترجمه فوق‌العاده تم خوب وایت از میلک
    فقط تنها مشکلی که در حال حاضر وجود داره عدم پشتیبانی از ویجت‌هاست .
    با اینکه در توضیحات آپشن ویجن درج شده ولی متاسفانه گویی پشتیبانی نمی‌کنه. اگر لطف کنید و پیگیری کنید ممنون می‌شم

پاسخی بگذارید

