وایسا دنیا من می خوام پیاده شم !

by

رضا صادقی: وایسا دنیا من می خوام پیاده شم !

من دیگه خسته شدم بس که چشمهام بارونیه
از دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه
من دیگه بسه برام تحمل این همه غم
بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم
وقتی فایده ایی نداره قصه خوردن واسه چی
واسه عشقهای تو خالی ساده مردن واسه چی
نمی خوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم
نمی خوام گناه بی عشقی بیافته گردنم
نمی خواهم در به در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیشه همه یک هیزم آماده شم
یا یک موجوده کم و خالی پر اِفاده شم
وایسا دنیا ، وایسا دنیا من می خوام پیاده شم !
دانلود این آهنگ
زنده باد رضا صادقی سلطان مشکی
از بعد از ظهر که این آهنگ رو تو به طور اتفاقی شنیدم دیوونه این آهنگ شدم واقعاً نمی دونم بگم چند بار از اون موقع تا حالا گوشش کردم .بد جوری رفته تو مخم و حتی زنگ موبایلم شده این آهنگ و یا با خودم دارم همش زمزمه می کنم وایسا دنیا من می خوام پیاده شم !
واقعاً که آهنگ دلنشینیه و مثله بقیه آهنگ های رضا صادقی یک کاره موندگاره.
این آلبوم با همکاری شرکت ایران گام روانه بازار شده و به قیمت خیلی مناسب هم میشه تهیه اش کرد و شامل 14 ترک – که بصورت یک سی دی و یک VCD که شامل ویدئو کلیپ های این آلبوم و مصاحبه و پشت صحنه های مربوط به ضبط این کار است و به قیمت 3000 تومان از سایت شرکت ایران گام قابل تهیه می باشد. لینک این آلبوم در سایت شرکت ایران گام
این هم لینک دو تا سایت برای دانلود کل آلبوم
اهواز موزیکپرشین وان

برچسب‌ها: , ,

20 پاسخ to “وایسا دنیا من می خوام پیاده شم !”

  1. شهــــلا Says:

    حالا اگر تمام آلبومش را بشنوی چه میکنی؟
    یک هفته است که از صبح تا شب این آهنگهای رضاصادقی جونم که عاشق صدای گرم و نابش هستم را گوش میدم و غش و ضعف میکنم.
    هم موزیک هم آهنگهاش همه یک یک است.
    تا وقتی کنارمی میمونم…
    کاشکی شما ها که در ایران هستید آلبومش را بخرید.
    دیدی که در همین سایت ایران گام در مصاحبه اش چی گفت؟!
    بابا بیچاره ها کلی خرج کردند و اینجوری با داونلود بیچاره میشن، گناه داره به خدا.

  2. Underline(mamamli online) Says:

    چاکر آقا جواد هم هستیم
    آقا این آلبومش خیلی باحاله من که باهشا کلی حال کردم
    صداش واقعا» قشنگه …
    همیشه شاد باشی

  3. reza Says:

    سلام حاجی …خوبی؟
    آره ، آلبوم قشنگ و حرفه ایه…
    همین آهنگ رو سیروان خسروی تنظیم کرده …چه قد قشنگ صداش رو آهنگ نشسته…
    من که کل آلبومش رو دوست داشتم… مخصوصا» بی خداحافظ…آخرین تراک آلبوم…با تنظیم مهران خالصی..
    باز که خالی بستی… کجا 3000 تومنه … من 1200 تومن خریدم … همه می دونن 1200 تومنه…
    همین تویی که باعث گرانی می شیا…
    رئیس جمهور حق داره می گه دستای پشت پرده در کاره نمی گی دست تو بود…
    زود بگو ببینم تو که باعث نشدی گوجه بشه کیلویی 3500 تومن.؟؟؟تخم مرغ 90 تومن؟
    :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    حاجی فعلا»

  4. امید Says:

    سلام دوست عزیز
    حداقل 14 روزه که مطلب جدید ننوشتی.
    در ضمن طبق معمول شرمنده تو هستیم . میزبان هاست سایت را بلوک کرده می گه باید آپدیت کنی تا بگذارم کار کند
    شرمنده ممنون می شم کمک کنی

  5. farshad Says:

    salam
    man mikham ba shoma tabadole link konam age moafegh boodid comment bedid
    mamnoon bye

  6. راد Says:

    سلام

    اون چيزي كه از دل باشه به دل مي شينه

    شاد باشي

  7. reza Says:

    کجایی جواد…خوبی؟؟؟

  8. نگار Says:

    رضا صادقی مثل همیشه گل کاشت وقعا حال کردم

  9. سبا Says:

    اهنگ واقعا خوبی بود

  10. هانيه Says:

    من كه خراب رضا صادقي ام همه زندگيم شده اين موزيك وايسا دنيا. تو گوشيم تو اداره تو خونه. دوست دارم اندازه دو تا دنيا

  11. سارا Says:

    واقعا عالی بود

  12. ویستا Says:

    دمت گرم

  13. حنا Says:

    سلام گویا به وبم اومدید اومدم بتون سر بزنم منم از روی اهنگ وایسا دنیا وایسا دنیا من میخوام پیاده شم اسم وبم رو انتخاب کردم خوشحال می شم بهم سربزنید.به امید دیدار

  14. دلنیا جون Says:

    خداییش خیلی قشنگ بوددمت گرم خیلی حال میده

  15. شهرزاد Says:

    عالی مثل همیشه رضا صادقی همیشه گل میکاره

  16. parsa Says:

    حرف نداره اصلا بی نظیر

  17. شنونده Says:

    آلبوم قشنگیه!
    خودم دانلود کردم ولی سعی می کنم بخرمش چون بنده خدا کلی زحمت کشیده و پول خرج کرده. ولی تا حدی هم مقصرن همین جناب شاید خودش تمام ایده هاشو از آلبومهای دانلود شده گرفته و یکمقدار بی انصافیه که نوبت خودش که شد باید ….. ولی من بشخصه ببینم CDش را میخرم که حالا یخ خواننده پیدا شده که هم شعر خوبی داره هم صداش خوبه .

  18. امید Says:

    دوستت ذارم رضاجون اخر صدایی

  19. shako Says:

    salam delnia

  20. شاکو Says:

    salam delnia ye donia doset daram

پاسخی بگذارید

