بمونم یا که برم !

by

حس سختی نمی دونم بیام رو وردپرس دات کام یا اینکه برم همونجا با همون سرویس هاستینگ سر کنم. البته تو این یکی دو سال اخیر خیلی در به دری کشیدم. اول توی سرور نکبتی رسالت میهمان بودم . که دوبار تمام نوشته هام دود شد رفت هوا آخرش هم گفتند که به ما مربوط نیست. بعد رفتیم روی سرور کاشان وب که الحق عالی بود و ساپورتش حرف نداشت. اما این آخریا کاشان وب ما رو فروخت به کیمیا هاست. اینا هم ساپورتشون خوب بود و توی یکی دو موردی که تماس گرفتم پیگیری کردند و کمکم کردند. اما الان اون قرارداد هم تموم شده دیگه هم حال نمی ده که اونجا باشیم. خلاصه فعلاً یک وبنشین دربه درم.

تو یک ایرانی نوشتم به قول یکی از دوستان : جای من نیست زمین ، به مریخ باز خواهم گشت.اینجا چی بنویسم؟ فکر کنم باید بنویسم به زمین باز خواهم گشت. خلاصه یکی به داد من برسه بین زمین و مریخ سرگردانم !

11 پاسخ to “بمونم یا که برم !”

  1. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts› comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. xooxoo Says:

    منتظرم که باز هم نوشتن رو شروع کنی. باز هم دست روی کیبرد ببر. شروع کن.

  3. محمد صادق بابائي Says:

    سلام دوست خوب

    خونه ي جديد مبارك

    اگه كمكي از دست ما بر مياد در خدمتيم

    بابت هاستش مي تونم بهت كمك كنم

    همين حالا يه 500MB هاست ويندوز و يه 100MB هاست لينوكس دارم

    خواستي با هم تقسيم كنيم

    فقط دامين و قالب ميمونه كه اون با خودت

    خلاصه در خدمتيم

  4. کیوان Says:

    بابا غمت چیه
    هاست میفروشیممممممم D:
    البته جای وب شما روی هاست زپرتیه ما نیست p:

  5. بهروز Says:

    سلام جواد جان . به نظرم همینجا بمونی بهتره . هر چی امکانات بخوای در اختیارت هست و روز به روز هم داره بیشتر میشه . من یه چند وقتی هست هر مطلبی رو که توی وبلاگ اصلی خودم می نویسم یه نسخشو هم توی وردپرس می ذارم . چون مطمئنم یه روز میام اینجا . به هر حال انتخاب با شماست …

  6. erfan Says:

    چقدر فضا میخوای داداشی؟ میل بزن
    اگه زیاد نبود …………………

  7. زیر خط IT Says:

    بمون

  8. UnderLine Says:

    سلام جواد جان خوبی ؟
    تو وردپرس هیچی پنهان نمیونه حتی بلاگ شما دوست عزیز :دی
    بیا همینجا بنویس خیلی هم فاز میده ، شاد باشی …

  9. roodi Says:

    server e Allah ro Test kardi baradar?

  10. xooxoo Says:

    سلام جواد جان.
    امید وارم که مثل قبل باز هم شروع به نوشتن کنی. منم خیلی مشکلات داشتم ، وبلاگم چندوقتی تعطیل بود ولی دوباره شروع کردم. دوباره شروع کردم به نوشتن. تو هم شروع کنی. گاهی وقتا که میبینی حتی یک نفر هم به دودن وبلاگت اومده، تمام خستگی ها از تن و بدنت بیرون میرن. اون وقته که بازم به نوشت امیدوار می شوی و ….

    اگر هم دیدی چیزی برای نوشتن به ذهنت نمی رسه، مثل همین نوشته با خوانده های وبلاگت درد و دل کن.

    منتظر نوشته هاتم.

  11. مهاجرت به وردپرس دات کام « 1irani Says:

    […] پس از ماه ها در به دری و بی خانمان بودن در دنیای اینترنت تصمیم گرفتم که بیام روی وردپرس دات کام و خیال خودم و بقیه رو راحت […]

پاسخی بگذارید

