نقطه سر خط

by

بسم ا… الرحمن الرحیم

هنوز عنوان اولین یادداشتم رو در شروع وبلاگ نویسی با نام یک ایرانی به خاطر دارم ، سکانس یک ، برداشت اول نوشته شده در تاریخ : ۱۶/۴/۱۳۸۴ و اون موقع با مووبل تایپ کار میکردم و هنوز آلوده وردپرس نشده بودم .
از اون زمان تا الان ۲ سال میگذرد و تا به امروز چندین بار این وبلاگ تعطیل و به حالت متروکه در آمده و بارها و بارها به علت مشکلات هاستینگ و در به دری از این سرور به اون سرور ، بیشتر مطالبم رو از دست دادم اما این اواخر هم که به لطف دوستان مشکل هاستینگ رفع شده بود اما شرایط زندگی طوری شده بود که دیگه انگیزه ایی برای نوشتن باقی نموده بود.
در این مدت گذشته بارها و بارها اومدم که بنویسم اما نشد و بنا به دلایلی منصرف شدم و رفتم پی کارم ….
اما الان مدتیست که زندگی رنگ دیگه ایی گرفته یعنی اصلاً همه چیز با گذشته فرق کرده است .
پس از کودتای کارمندی سال ۸۵ ، من دیگه قید اون کار قبلی رو زدم و بی خیالش شدم و عطای اون شرکت نکبتی و دار و دسته ی مافیایی اش رو به لقاش بخشیدیم و به جرگه بی کاران میهن اسلامی پیوستم و در این مدت چند ماهه از طریق انواع و اقسام کارها کسب رزق و روزی میکردم تا اینکه تو ماه مرداد به لطف خداوند دوباره مشغول به کار شدم ، البته این دفعه در بخش فروش یک شرکت اینترنتی با یک محیط کاری جدید.
هیچ چیزش قابل قیاس با گذشته نیست. شاید حقوقش زیاد فرقی نکرده اما حداقلش اینه که ذهنم کمتر درگیره و خدا را شکر تو این ۳ هفته گذشته در کل راضیم .

وبلاگ نویسی رو دوست دارم چون توی نوشتنش یک آرامش خاصی بهم دست میده ، یادم میاد اون موقع که مدرسه میرفتم موقعی که می خواستم انشاء بنویسم همش در به در این خونه و اون خونه بودم تا یکی کمکم کنه تا چند خط انشاء بنویسم اما الان فقط لازمه که موضوع داشته باشم تا چند صفحه رو راحت بنویسم . وبلاگ نویسی رو به خاطر اینکه به آدم قدرت نوشتن میده دوست دارم.
و همین دلایل باعث شد که دوباره به هوای نوشتن و بودن در جمع شما اینجا رو سر و سامان بدم و دوباره بنویسم.
امیدوارم که همیشه زندگی به کامتان باشه و لبخند بر لب داشته باشید. یا حق

4 پاسخ to “نقطه سر خط”

  1. زیر خط IT Says:

    سلام پسر ، خوشحالم که دوباره مینویسی و متاسفم بخاطر از دست دادن آرشیوت که من رو از بدست آوردن یکی از عکسهات نا امید کرده
    میشه اون عکسی رو که تو ساحل دریا گرفته بودی i love wp رو بهم بدی خیلی دنبالش گشتم ولی نتونستم با گوگل پیداش کنم

  2. زوزو Says:

    سلام منهم خیلی خوشحالم که برگشتی و ادامه میدی اگر خاطرت باشه من یه بار به مطلبی که در مورد ساعت سواچ نوشته بودی نظر دادم و برام ایمیل زدی و خیلی خوشحال شدم امیدوارم که موفق باشی

    راستی نگران هیچی نباش خدا بزرگه اگه خواستی ما رو هم به لینکهات اضافه کنی خیلی خوشحال میشم.

    راستی چند وقتیه به سرم زده که یه سیستم وبلاگنویسی راه بندازم ولی خداییش نه وقتش رو دارم نه هم حوصلش رو و تازه پا ( پایه ) هم ندارم که فعال باشه

  3. مهدی Says:

    خوشحالم از این که مشکل کارت حل شد، تبریک میگم !
    حلا که حالت خوب شده منتظر بروز شدن وبلاگت هر روز هستم

  4. ا.ن Says:

    درود جوون
    خوبه که دوباره شروع کردی
    بنویس تو خیلی از بقیه جلو تری
    این فوق العاده است
    منم سعی میکنم بتونم مثه تو بنویسم
    اکه بشه ok
    ممنون که میسری بهم
    تا بعد

پاسخی بگذارید

