تفاوت را با OCZ Rally 2 احساس کنید

by

OCZ Rally2 USB 2.0 Dual Channel Flash Memory Drive
از 10 سال پیش تا کنون فلاپی دیسک ها نقش بسزایی را در جابجایی فایل ها و اطلاعات ما داشتند و جز قطعات لاینفک کامپیوتر های ما بودند. پس از فلاپی ، CD Writer ها این وظیفه رو به عهده گرفتند اما اون ها هم دردسرهای خاص خودشون رو داشتند و در سالهای اخیر فلش دیسکها بازار را در تسخیر خود گرفتند که نقش بسزایی رو در جابجایی فایلها ایفا میکنند. فقط کافیه که اون رو به کامپیوتر وصل کرد و خیلی سریع به نقل و انتقال فایلها پرداخت و همه ما از انها هر روز به نوعی استفاده می کنیم و به یکی از لوازم ضروری زندگی دیجیتال تبدیل شده است.
در یکی ، دو سال اخیر تولید این دسته از حافظه به شدت زیاد شده است و در انواع شکل های مختلف و مارک های گوناگون یافت می شوند .

ocz-rally2.jpg

یکی از بهترین و با کیفیترین محصولات بازار ، فلش دیسک مارک OCZ می باشد که چه از لحاظ سرعت تبادل اطلاعات و کیفیت ساخت قابل قیاس با دیگر مارک های موجود در بازار نیست و در این مطلب مدل OCZ Rally2 مورد بررسی قرار گرفته است که مشخصات اون به شرح زیر است :
1. طراحی بسیار زیبا و باریک
2. دارای پورت High Speed USB 2.0 Certified
3. استفاده از Dual Channel Technology که سرعت را تا چند برابر افزایش می دهد.
4. سازگاری سریع با ویندوز و مکینتاش
5. فریم و قاب آلومینیومی مشکی رنگ
6. چراغ Status نارنجی رنگ در انتهای آن
7. در ظرفیتهای 512 مگابایت – 1، 2 ، 4 ، 8 و 16 گیگابایت موجود می باشد
8. سرعت خواندن اطلاعات در آن 28 مگابایت بر ثانیه و نوشتن اطلاعات روی حافظه فلش 15 مگابایت بر ثانیه می باشد که در نوع خود بی نظیر میباشد. ( مقدار این مشخصه در مورد فلش دیسکهای Kingston زیر 10 می باشد (
9. گارانتی مادام العمر
10. ساخت آمریکا
11. کسب 24 رتبه اول از سایتهای مختلف
12. در تستهای انجام شده بر روی آن ، برای جایحایی یک فولدر 1.57GB شامل اطلاعات مختلف مثل عکس و فایلهای ورد و…. بر روی این فلش دیسک ، زمان 5:29 ثانیه ثبت شده است و زمان کپی کردن همین فایل از روی این فلش دیسک بروی هارد دیسک 1:28 می باشد که در نوع خود رکورد خوبی می باشد.
13. و ….

ocz-rally2-2.jpg

موارد ذکر شده در بالا گوشه ایی از تفاوت های بارز این محصول با دیگر رقبای خود می باشد که باعث می شود این محصول به عنوان اولین گزینه برای خرید انتخاب گردد.
البته این محصول رو خیلی بندرت در بازار می بینید. خودم به شخصه پاساژ ایران و بازار رضا و پاساژ پردیسان رو برای خرید این فلش دیسک جستجو کردم که نتیجه ایی در بر نداشت و تنها جایی که این محصول را برای فروش گذاشته است ، فروشگاه آنلاین شرکت رایان صبا می باشد و این محصول را نیز می توانید از اینجا خریداری کتید.
توصیه می شود این review از سایت About.com رو درباره این محصول بخوانید.
صفحه اصلی این محصول در سایت OCZ Technology

برچسب‌ها:

20 پاسخ to “تفاوت را با OCZ Rally 2 احساس کنید”

  1. کامیار Says:

    دایی جواد!
    فکر نمیکنم منو یادت باشه🙂 آخرین بار فکر کنم 19 سال پیش همدیگه رو دیدیم.
    بی‌خبر اسباب‌کشی میکنی. حالا یه خبر میدادی، بالاخری کمکی چیزی! زورمون به یه بشقاب که میرسید.

  2. کامیار Says:

    البته به OCZ ارادت خاصی داریم، با اون رم‌های دورازجون خرکی!
    زمانی که رم 1گیگ کینگستون شد 30تومن OCZ روی 160تومن میچرخید. ولی واقعا تفاوت رو احساس میکنه آدم.

  3. بهمن Says:

    خیلی خوشم آمد😉
    می‌شه از بازار خرید‌ش؟!

  4. 1irani Says:

    سلام بهمن جان
    پایین این مطلب نوشتم که از کجا می تونی بخریدش !
    با دقت نخوندیا….!

  5. مهدی Says:

    قبل از این که مطلب بدی با من مشورت میکنی !! عجب

  6. بهمن Says:

    سلام حق با شماست ایرانی جان
    من نوشته‌های وبلاگ‌ها رو با گوگل‌ریدر می‌خونم و اگر نظری باشه به وبلاگ میام و نظرم رو می‌نویسم! خب این مطلب خوبت «ادامه» داشت و من دقت نکردم. این نوشته‌های که «ادامه» دارند برای وبلاگ خواندن‌ام مشکل ایجاد می‌کنند، چون در ریدر هم فقط قسمت اول نمایش داده می‌شن.

    بازم ممنون😉
    شاد و رها باشی.

  7. سعید Says:

    سلام جواد جان من همون اول تورا شناختم وهمچنین بچه ها یک انسان تاثیر گذار همیشه در اطراف خود اثر دارد .واقعا خوشحالم که مینویسی واز توصیه هایت لذت بردم.بقول معلم بزرگ صمد بهرنگی نور هرچه کم باشد بازهم نور است .موفقیت تورا آرزو دارم ودستت را می فشارم سلام مر به خانواده برسان در ضمن شما را لینک می کنم اگر داری ایدی خود را به من بده تا از طریق یاهو مسنجر با هم در ارتباط باشیم .قربانت.

  8. زیر خط IT Says:

    واستا بینم تو همون یک ایرانی خودمونی دیگه ؟ بشر تو چقدر اینور اونور میکنی ده یکجا واسا دیگه مسخرمون کردی ؟

    حداقل یک خبری بده قبلش

  9. ali786 Says:

    سلام
    حالا نگفتی آخرش چند ؟ بی چونه ؟
    جالب بود .

    یا علی مدد .

  10. جواد ( یک ایرانی) Says:

    همین یک هفته پیش خودم 4 گیگ رو خریدم: 50 هزار تومان

  11. مهدی شریف (مهشا) Says:

    سلام
    یه سوال داشتم
    چه جوری می تونم ابزارک رو به قالب plain-vanilla-fa اضافه کنم؟

  12. رضا Says:

    سلام
    آيا
    ocz rally 2 turbo
    and
    ocz atv turbo
    خم در ايران موجود هست
    قيمتش چند هستش؟

  13. بررسی و مقایسه سرعت OCZ Rally2 | ITLine Says:

    […] تابحال با این محصول آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم اینجا و اینجا را حتما مطالعه کنید تا با ویزگیهای ان آشنا […]

  14. عسل Says:

    از مطالب خوبتون استفاده کردم ممنون

  15. redirect to P30weblog » بررسی و مقایسه سرعت OCZ Rally2 Says:

    […] تابحال با این محصول آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم اینجا و اینجا را حتما مطالعه کنید تا با ویزگیهای ان آشنا […]

  16. حسین چکامه Says:

    بخرید : من دارم خیلی سرعتش بالا و مقاوم در برابر (نوسان برق و الکتریسیته ی ساکن )است.

    من 8 گیگش رو دارم و خیلی هم راضی هستم ازش. حتما بخریـــــــــــد و شک نکنید.

  17. سحر Says:

    عالی بود مرسی

  18. هادي Says:

    توروخدا بهم بگين اين مدل فلش رو از كجا ميتونم بخرم؟: OCZ Rally2 8gig
    بهم ميل بزنيد لطفً.

    • 1irani Says:

      سلام دوست عزیز اگر قصد خرید داری و تهران ساکن هستی پیشنهاد می کنم بری پاساژ ایرانیان میدان ولیعصر حتماْ پیداش می کنی واگر هم می خواهی اینترنتی خرید کنی این سایت رو ببین

      http://www.rayansaba.com

      با احترام یک ایرانی

  19. backacnrjd Says:

    , , , ,

پاسخی بگذارید

