با لباس کلاهدار وردپرس در زمستان گرم بمانید

by

wp-t-shirt.jpg

اوایل تابستان امسال بود که وردپرس اقدام به تولید تی شرت قرمز رنگی با آرم وردپرس کرد و با این تی شرت رسماً بخش فروشگاه وردپرس افتتاح شد که قیمت آن در حدود £9.50 GBP پوند انگلیس بود ( البته این قیمت خالص فروش بدون هزینه حمل و مالیات است) این تی شرت ها توسط کمپانی American Apparel  و از جنس 100 درصد کتان تولید و عرضه شده است و بدین ترتیب علاقه مندان به وردپرس می توانستند با خرید این محصول ارادت خودشون رو به این CMS محبوب ابراز کنند.

wp-hood.jpg

اما این تازه اول کار بود و وردپرس برای زمستان 2008 و کریسمس محصول ویژه ایی را بخش فروشگاه خودش برای فروش گذاشت  اون هم یک لباس کلاهدار با رنگ بسیار دلنشین آبی (دقیقاً همان رنگیه که تو کنترل پنلش استفاده کرده) که لوگوی سفید رنگ وردپرس در میان آن نقش بسته است و دو جیب مدل کانگروئی در جلوی اون قرار داره رو به قیمت £16.00 GBP پوند انگلیس (قیمت به تومان: نزدیک به 30 هزار تومان) برای فروش در 5 سایز مختلف قرار داده است. این محصول نیز توسط کمپانی American Apparel و از جنس 100 درصد کتان تولید و عرضه شده است. البته هر دو محصول یعنی T-Shirt و Hood (لباس کلاهدار) به تعداد محدود تولید شده است که از طریق صفحه اختصاصی هر محصول می توانید موجودی انبار وردپرس رو هم چک کنید.
گالری عکس های طرفداران وردپرس که این محصولات رو دریافت کردند.

از اونجایی که ما هم جز دیوانگان وردپرس هستیم و از روی کنجکاوی که آیا این محصول به ایران ارسال میرسه یا نه ؟ شروع به ثبت سفارش یکی از سوئی شرت های آبی رنگ کردم ، تصمیم برای خرید 100 درصد بود اما موقعی که فاکتور نهایی صادر شد و هزینه حمل و بیمه بهش اضافه شد میلغ نهایی در حدود £25.40 یوند شد که وقتی قیمت روز پوند را به پول خودمان تبدیل کردم شد در حدود 47 هزار تومان شد که خورد تو حالم و فعلا خرید کنسل شد اما من خیلی از این لباس کلاهداره خوشم اومده واقعاً شیکه و با کلاسه عینه خود وردپرس ، شاید خریدمش…. (گور بابای مال دنیا ما که هیچی نداریم اینم 50 هزار تومان ،بزار خوش باشیم. ) اینم پیش فاکتورش

wp-hood-invoice.jpg

برچسب‌ها:

9 پاسخ to “با لباس کلاهدار وردپرس در زمستان گرم بمانید”

  1. خبرنگار Says:

    گيريم پول رو هم پرداخت كردي آيا واقعا تا ايران ميرسه؟ منم عشق وردپرسم

  2. 1irani Says:

    پاسخ یه خبرنگار:
    مگه به وردپرس شک داری..؟! چرا نرسه ؟؟ وردپرس همین الان هم داره بدون هیچ چشم داشتی به ما سرویس میده و من بعید میدونم وردپرس اعتبار خودش را به خاطر 25 پوند زیر سوال ببره . البته قبل از درخواست میشه از شرکت حمل کننده این سوال رو کرد که ایا به ایران حمل می کنه یا نه . اما من خودم اسم ایران رو جز کشورها دیدم و نباید مشکلی وجود داشته باشه و در غیر اینصورت باید می گفت که من نمی تونم به این کشورها حمل کنم.

  3. gajamoo Says:

    عزیز جون؛ یکی سفارش بده هم پولش رو با هم شریک و هم پوشیدنش،قبول؟
    6 ماه دوم سال رو من می پوشم، 6 ماه اول رو شما.
    باشه؟!
    موفق تر باشی

  4. Mr\'James Says:

    خب حالا Paypal یاVisa کارد از کجا بیاریم
    اقا این مسئله براس من شده معضل الان می خوام یک دامین به بلاگم وصل کنم 10$ می خواد چجوری میشه صاحب ویزا یا Pay pal شد

  5. میلیونر Says:

    درود بر یک ایرانی

    بگو ای سرافراز نیکو نهاد
    چوایران نباشد تن من مباد

    سلام بر پادشاهی ایران

    جاودانه باش

  6. احمد Says:

    با سلام
    احتراماً به اطلاع مي رساند كه لينك شما در سايت من ثبت شد. شما نيز لينك من را ثبت كنيد. با تشكر
    عنوان لينك : وبلاگ آزاد | FreeBlog.IR
    آدرس سايت : http://www.freeblog.ir

  7. مجید(67) Says:

    درووووود

  8. روزبه Says:

    سلام آقا جواد . تحویل نمیگیری یه سری هم به ما بزن

  9. محسن وزیری Says:

    سلام،این تیشرتهارو از فرانسه چجوری میشه خرید؟من بد جور تو کفششششششمممممم

پاسخی بگذارید

