خدایا با من حرف بزن

by

مردی زمزمه می کرد: خدایا با من حرف بزن و چلچله کوچکی آواز خواند، اما مرد ﻧﺸﻧﻴد.

 آنگاه مرد صدا زد: خدایا با من حرف بزن و رعد و برقی در آسمان درﺧﺷﻴد، اما مرد آن را گوش نکرد.

 مرد به اطرافش نگاهی کرد و گفت: خداوندا، بگذار تو را ﺑﺑﻴﻧﻢ و ستاره ها درخشانتر از ﻫﻣﻴﺸﻪ مشغول نورافشانی شدند، اما مرد توجهی نکرد.

 مرد فریاد ﻜﺸﻴد: خدایا معجزه ای نشانم بده.

 و کودکی متولد شد.

 اما مرد  نفهمید.

او گریست و با التماس گفت: خدایا مرا لمس کن و اجازه بده که بدانم تو اینجایی. 

خداوند در کمال مهربانی و آرامش مرد را لمس کرد،

 اما مرد پروانه ای را که روی شانه اش نشسته بود احساس نکرد

 

این نوشته رو تو سایت شیفته خوندم به دلم نشست. آره خدا از اونی که فکرش رو می کنی به ما نزدیکتره فقط مشکل اینحاست که ما احساسمون رو از دست دادیم

7 پاسخ to “خدایا با من حرف بزن”

  1. شادی Says:

    خدا بنده هارو به قدر اعمالشون دوست داره

  2. رسول Says:

    سلام دوست عزیز
    نوشته شما رو خوندم ولی نمیدونم چرا قبولش کمی برام مشکله
    البته میدونم بعدها از این گفته خودم پشیمان می شم
    ولی باور کن خدا صدای منو نمی شنوه
    نمیدونم چرا
    خیلی سعی کردم پسر خوبی باشم
    ولی میدونم
    مشکل از منه که بنده خوبی برای خالقم نبودم
    آخه خدایا اگه هیچ کس ندونه شما خوب میدونید من چقدر آدم بدی هستم ولی خدای من مگه من به جز شما کسه دیگری رو دارم
    میگی چکار کنم..
    دستم از همه جا کوتاهه
    دیگه خسته شدم
    به عظمت قسم که دیگه از این وضعیت خسته شدم
    نمیکشه
    باور کن
    کمکم کن
    البته اوستا کریم حق داری با من حرف نزنی به قول گفتنی قهر باشی حق با شماست من خیلی بدم
    دوست عزیز از این که این وقت شب اومدم حرف خودم رو با اوستا کریم تو وب شما نوشتم معذرت میخوام ببخشید
    گفتم شاید خدا به خوبی و گلی شما نگاه کنه مگر از سر تقصیرات ما بگذره
    شاد و بیکران باشید
    یا حق

  3. سمیه Says:

    سلام من قبول دارم خدا با ما ودر کنار ما هست وشاهد همه کارهای ما وبه اینم نم مطمئنم که همه بنده هاشو به یک اندازه دوست داره ولی نمیدونم چرا اینقدر فاصله بین ما وخواسته هامون هست شاید من راهشو بلد نیستم چون هر وقت فکر میکنم راهشو پیدا کردم میبینم اشتباه کردم

  4. ماری Says:

    خدایا تو بیش از هرکس می دونی که چقدر عاشقتم خدایا می دونم صدا مو میشنوی می دونم همیشه کنارم بودی خدا یا ولی دلتنگتم خیلی دلتنگتم می خوام با من حرف بزنی دارم از دوریت دیوونه می شم می خوام پیشت باشم خسته شدم از این دنیا کمکم کن . خدایا کلی حرف تو دلم ای کاش منم لایق این بودم که بنده ی خوبت بودم منو مثه بنده های خوبت دوست داشتی خدایا دلتنگتم. ):

  5. آرزو Says:

    ميخواستم با خدا حرف بزنم اما نمي دونستم چه جوري؟براي همين تو سايت دنباله خدا گشتم.اخه به هر طريقي با خدا صحبت كردم پاسخم نداد:قرآن خوندم،از تمام ائمه خواستم دست به دامنش بشن،مخصوص از حضرت فاطمه كمك خواستم اما هيچ كدوم نتونستن از خدا برام مدد بطلبن.دلم حسابي شكسته

  6. میلاد Says:

    می خوام با خدا عشق بازی کنم اما یه جورایی احساس میکنم خدا دوستم نداره ، همش بین منو و بنده های دیگش فرق میذاره . نمیدونم چیکار کنم ، از هر طریقی که وارد شدم نشد که نشد . حالم گرفته و روزام نمیگذره .
    دارم از زندگی و اعتقادام زده میشم . تا دیر نشده یه راه حلی بهم بگین .
    شما رو به هر کسی که دوست دارین قسم میدم برام دعا کنین .

  7. پریسا Says:

    خدایا اگه ما بندگانت به اون اندازه که تو به فکر ما هستی ما هم به فکر خودمون باشیم تازه اون موقع می فهمیم که چقدر تو مهربون و بزرگی که بعضی از دعاهای مارا اجابت نکردی و چقدر ما رو دوست داری که با وجود این همه بدی ما، باز هم ما را به حال خودمون رها نکردی و مراقبمون هستی . خدایا خواهش میکنم به ما درکی بده تا بفهمیم برای چی به این دنیا اومدیم و تو رو بهتر بشناسیم و نعمتهایی که به ما داده ای رو ببینیم.

پاسخی بگذارید

