سلام

by

بی مهابا سلام

نمی دانم چرا  این سلام را دوست دارم

شاید برای رفع تکلیف است یا شاید تاکید

شاید این سلام نشانه ایی است برای شروع

یا شاید رهنمایی است برای خضوع

هی هات باشد برای طلوع

اما می دانم هر سلامی بحر کسی است

هر کلامی بحر دلی است ، دل کسی کجاست.

 

شنبه شب بود ، شب نیمه شعبان، تو خیابونه ولیعصر ، سر از یه مجلسی درآوردیم بنام نقطه سر خط.

آخر سر اینو رو دیوار دیدم خیلی خوشم اومد نمی دنم چرا….

3 پاسخ to “سلام”

  1. عماد حیدری Says:

    سلام دوست من
    من از http://far30.blogfa.com به http://bababoz.org کوچ کردم. اگر در پیوندهات لینک من را داری عوضش کن.
    موفق باشی

  2. سیدعلی Says:

    سلام!
    کجایی اخوی؟
    معتاد داشتی می شدی به توئیتر، حالا دیگه نیستی؟🙂

  3. Kia Taheri Says:

    تحت تاثیر قرار گرفتیم …

پاسخی بگذارید

